Digitális kultúra
6. évfolyam - Készítette: Fejes Ildikó
Kezdőlap
>
31. Számonkérés
31. Számonkérés
Kezdőlap
1. Terem rendje. Balesetvédelem.
I. Digitális eszközök használata
2. Háttértárolók
3. Mappaműveletek
II. Online kommunikáció
4. Keresés a neten. Mentés.
III. Információs társadalom, e-Világ
5. E-ügyintézés. Közösségi portálok.
IV. Algoritmizálás
6. Imagine Logo - ismétlés parancs
7. Ismétlés az ismétlésben
8. Forgásszimmetrikus alakzatok
9. Körök és körívek
10. Körökből és körívekből készített rajzok
11. Gombok létrehozása
12. Összefoglalás
13. Számonkérés
V. Szövegszerkesztés
14. Szöveg formázása
15. Mozgatás. Másolás.
16. Automatikus alpontokba szervezés
17. Képek a dokumentumban
18. Gyakorlás
19. Számonkérés
VI. Multimédiás elemek készítése
20. Paint program használata
21. Word és Paint
22. Képszerkesztés 1.
23. Képszerkesztés 2.
24. Önálló feladatmegoldás
VII. Bemutatókészítés
25. Bemutató-készítés
26. Akciógombok
27. Önálló feladatmegoldás
VIII. Robotika
28. Scratch - mozgás
29. Jelmezek, ismétlés, feltétel
30. Gyakorlás
31. Számonkérés
32. Micro:bitek
33. Ledek fel és lekapcsolása
34. Véletlenszám generálás
35. Gyakorlás
36. Számonkérés
Hasznos linkek
ÉRDEKESSÉGEK
Számítástechnika kezdetei
Logikai műveletek
Gyakorlás - logikai műveletek
Logikai áramkörök
Összefoglalás
Keresés
Kezdőlap
Oldaltérkép
RSS
Nyomtatás
A Webnode által fejlesztett oldal
Indítsd el saját weboldalad ingyen!
Kezdd itt