Digitális kultúra

6. évfolyam - Készítette: Fejes Ildikó

Kezdőlap > IV. Algoritmizálás

III. Algoritmusok

  • Kezdőlap
  • 1. Terem rendje. Balesetvédelem.
  • I. Digitális eszközök használata
  • 2. Háttértárolók
  • 3. Mappaműveletek
  • II. Online kommunikáció
  • 4. Keresés a neten. Mentés.
  • III. Információs társadalom, e-Világ
  • 5. E-ügyintézés. Közösségi portálok.
  • IV. Algoritmizálás
  • 6. Imagine Logo - ismétlés parancs
  • 7. Ismétlés az ismétlésben
  • 8. Forgásszimmetrikus alakzatok
  • 9. Körök és körívek
  • 10. Körökből és körívekből készített rajzok
  • 11. Gombok létrehozása
  • 12. Összefoglalás
  • 13. Számonkérés
  • V. Szövegszerkesztés
  • 14. Szöveg formázása
  • 15. Mozgatás. Másolás.
  • 16. Automatikus alpontokba szervezés
  • 17. Képek a dokumentumban
  • 18. Gyakorlás
  • 19. Számonkérés
  • VI. Multimédiás elemek készítése
  • 20. Paint program használata
  • 21. Word és Paint
  • 22. Képszerkesztés 1.
  • 23. Képszerkesztés 2.
  • 24. Önálló feladatmegoldás
  • VII. Bemutatókészítés
  • 25. Bemutató-készítés
  • 26. Akciógombok
  • 27. Önálló feladatmegoldás
  • VIII. Robotika
  • 28. Scratch - mozgás
  • 29. Jelmezek, ismétlés, feltétel
  • 30. Gyakorlás
  • 31. Számonkérés
  • 32. Micro:bitek
  • 33. Ledek fel és lekapcsolása
  • 34. Véletlenszám generálás
  • 35. Gyakorlás
  • 36. Számonkérés
  • Hasznos linkek
  • ÉRDEKESSÉGEK
  • Számítástechnika kezdetei
  • Logikai műveletek
  • Gyakorlás - logikai műveletek
  • Logikai áramkörök
  • Összefoglalás

Keresés


© 2015 Minden jog fenntartva.
Készíts ingyenes honlapotWebnode
Kezdőlap Oldaltérkép RSS Nyomtatás
 
Ez a weboldal a Webnode-dal készült
Neked is hatásos weboldalad lehet, ingyen!
Próbáld ki